Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Ett jävla litet stavfel

Av Paulina Otter - 19 juni 2011 19:34

Ovårdat språk i detta inlägg :

Heejsan läsare ! Ni kanske märker att visa personer runt om kring er inte kan respektera att ni säger fel elr stavar fel ! Har ni kanske märkt det ? Jag har det iallafall och jag är så himla less på att visa människor måste betesig som små barnrumpor elr som 2 åringar som inte får det dom vill ! Ni kanske märkte att jag råkade skriva sovan istället för soffan och då så skrev Yennah elr vad hur fan man stavade hennes namn , skriver på så jävla otrevligt sätt att man nästan vill veta vem det är i verkligheten och bara säga vad man tycker om den personen !!!! Jag menar allvar ! Hon skrev : Herregud Du är minst 12-13 år . Vet du inte hur man stavar soffa ?? Herregud man skäms ju ! Stor skillnad på "sovan " och " soffan " .

Asså jag har redan skrivit svar men jag skriver ett till här på bloggen för att jag orkar inte ändra! Så mitt svar är : Har du problem elr ? Om du inte tål att man skriver fel så stick bara här ifrån och kom aldrig till baka !!!!!

 
 
Ingen bild

Melina

19 juni 2011 19:59

Ta det lugnt, hon menade kanske inget illa

Paulina Otter

20 juni 2011 14:04

ja elr hur ?

 
Ingen bild

Yennah

19 juni 2011 20:03

Tydligen har du gumman inte någon respekt heller. Du, bara så att du vet, Yennah är ett vanligt namn. Och herregud, snälla, orka bli arg över min kommentar? Visar bara hur låg du blir!! Dålig dag gumman? Kanske det!

Paulina Otter

20 juni 2011 14:04

Ne men du har inget respekt jag har det .

 
Ingen bild

mamma

19 juni 2011 23:36

ja du gumman verkar som man får inte göra ett enda fel så e någon på en som en hök. Man får skriva fel det gör till och med jag som är 36 år alla kan göra det. Så bry dig inte om den där som kommenterade . Kanske hon/han som kommenterade gör ett ännu större miss i livet det e o poängtera alla andras misstag men inte se sina egna . pusi pusi

Paulina Otter

20 juni 2011 14:05

pusi pusi

 
Ingen bild

Yennah

20 juni 2011 23:04

Snällaaaaa, jag menade ABSOLUT inget illa! Du behöver inte bli arg för det? Jag är säkert din enda och din första läsare som blir arg över en sån sak? Det är inte så att alla dina läsare påpekar en liten grej? Eller är det så Paulina? För om det skulle vara så, så skulle det kunnat stämma med din text, men nu är det faktiskt bara jag.. Så tagga ner lite!

Paulina Otter

21 juni 2011 11:01

Yennah jag har aldrig blivit arg på dig jag har bara blivit irreterad och det är två olika saker !! Jag har blivit arg på andra läsare också men inte lixsom arg utan mer irreterad så ! Vad menar du med Stämma ?

 
Ingen bild

Yennah

21 juni 2011 11:58

Jag menar att kolla, jag är din enda läsare som påpekar en sån sak som jag gjorde. Du skrev som på ett sätt att det var flera som påpekade. Jag menar, eftersom att jag är den enda, så varför behöva överdriva en liten aning för mycket? Inget illa menat. Stämma betyder typ som att det stämmer, alltså.. Svårt att förklara!:) Kram på dig!:)

Paulina Otter

21 juni 2011 19:45

Hoppas du fortsätter läsa min blogg ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina Otter - 30 augusti 2011 20:42

Hej heej alla underbara läsare , idag såå var jag i skolan . Vi hade bild , matematik , idrott och någonting mera men det kommer jag inte på xD På bildlektionen så håller vi på att måla våra fiskar ( vi håller på att forska om fiskar så vi får mål...

Av Paulina Otter - 4 juli 2011 14:05

Heej läsare ! förlåt om ni blev besvikna för att jag byte blogg ! men så är det ! nu så är jag nöjd med min nya blogg och jag ska ha den så ! Hoppas ni har besökt den och att ni gillar den lika mycket som ni gillade denna !! nån som kanske vill t...

Av Paulina Otter - 1 juli 2011 20:09

Heeej Heej läsare ! Nu så är allting fixat och klart på bloggen Jag kommer alltid vara Paulinadarling men nu är jag PAULINADARLINGFOREVER så jagg kommer vara det föör alltiid :D Kommer alltid vara PaulinaDarling Besök bloggen nu !!   www...

Av Paulina Otter - 1 juli 2011 18:24

Ni kanske har märkt att det är lite problem på bloggen och 1 så är det så att det svarta med nåt mönster försöker jag ta bort men jag får ej bort det så jag ska skapa en ny blogg !! Det blir www.PaulinadarlingForever.bloggplatsen.se Men måste skapa d...

Av Paulina Otter - 30 juni 2011 16:21

Heej Heej läsare ! Den 28 juni så hade vi 20 unika läsare <33 Bravo ! ...

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards