Alla inlägg under mars 2011

Av Paulina Otter - 31 mars 2011 18:55

jag har uppdaterat bloggen lite då och då men det har inte blivit så långa inlägg . det kommer det bli idag när jag är klar med matte - läxan

Av Paulina Otter - 30 mars 2011 19:41

klar med So skulle skriva en artikel m.m .

nu så håller jag på med engelskan . jag behöver ej göra matten idag men skulle vara bra att börja med det ! men nu så ska jag fortsätta med engelskan .


Hörss

Av Paulina Otter - 30 mars 2011 17:00

jag ska göra 3 läxor nu . skriver när jag är klar med So , matte och engelskan .


Hörzz

Av Paulina Otter - 28 mars 2011 21:07

ny header . men jag kommer sätta upp den på bloggen imorgon . imorgon skola igen  .

studiedag idag . ska nu sova men sov gott .

Av Paulina Otter - 26 mars 2011 13:43

just nu är jag utråkad !

men vi ska se mean girl 2 ( kommit precis ut tror jag ) men iallafall

bye

Av Paulina Otter - 26 mars 2011 12:06

Jag vill tacka en person som är snäll och gör en header till mig  .

Hon heter Caroline ( tror det ) och jag kommer länka henne på bloggen så gå till länkar och kolla på Caroline och då kommer man till hennes blogg . Bloggen heter www.danielscaroline.bloggplatsen.se <--- besök hennes blogg !

nu så ska jag göra en länkning till hennes blogg så kolla på länkar och besök hennes blogg .


STORT TACK TILL CAROLINE SOM GÖR EN HEADER TILL MIG  .


Hoppas ni kommer läsa hennes blogg .

Av Paulina Otter - 26 mars 2011 09:25

Dagens låt är On The Floor med J.lo

J.Lo : Jennifer Lopez  Man vlir inspererad av denna låt tycker jag .

vad ska man göra idag då ?? Jo jag ska vara ute en stund kanska gå till lekparken ( med melissa då ) och kanske köpa lite godis vara vid datan  . jaha vad mera ??

men iallafall så ska jag starta två tävlingar ! först :

  ën ny frågestund ! om det blir samma frågor så kanske jag inte använder dom när frågestunden är slut .

Andra tävlingen är ?

  och så är der dagens blogg ! Dom avslutas sammtidigt !

Lycka till allihopa !!


Av Paulina Otter - 26 mars 2011 08:35

Good morning !

idag så är det lördag ! och vad händer på lördagar ?? kanske lördagsgodis ?? jo LÖRDAGSGODIS ! nu så ska jag köra kasta gris hej då !

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards