Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Paulina Otter - 25 mars 2011 20:14

hahahaah det finns ett spel som heter kasta gris och det ska hela familjen spela  

Det är bra va ? roligt spel tycker jag ! bra sysselsättning när man är hos mamma och har tråkigt.

vissa inlägg blir långa vissa korta .

Av Paulina Otter - 25 mars 2011 18:37

nu så är frågestunden avslutad .

Lovar svara ärligt !

Miranda :

1. Vem hatar du mest i din klass av tjejerna och killarna ?? jag hatar bara 1 person i min klass och det är en tjej vill ej nämna namnet för det skulle bara vara dumt .

2. vem brukar du vara med ?? jag brukar vara med Madelene och Teresa . men ibland så är jag själv bara njuter på mitt sätt  .

3.Varför skapade du en blogg ?? jag har haft kanska många bloggar och har fortfarrande några fler än denna blogg . men jag skapade min blogg för att anfra kan kunna läsa bloggen , kunna få veta hur det är att vara utanför men framför allt så är det att veta hur mitt liv är vad jag gör på fritiden och vad jag som jag har för hobby .

Katarina :

vad vill du bli när du är stor ?? jag vill bli dansare som du elr sångare . men om dom alternativen inte fins så är det frisör  .

Då var frågestunden avslutad !

Hoppas ni är nöjda med svaren . men jag startar en ny frågestund och den avslutas samma tid samma dag ( alltså om en vecka )

Min låtsassyster melissa var så gullig och köpte en tidning till mig !!!  det står lite skvaller och sånt så jag lägger upp det till min blogg  .


Se yaa !!!

Av Paulina Otter - 25 mars 2011 15:41

det står i rubriken " Fredag klockan 18:00 " . ja vad händer då ?? jo då avslutas frågestunden .

just nu så har jag lite problem med internet på min data så jag kan tyvärr inte ladda upp bilder    ( it's sucks ) men iallafall så har jag fått in två frågor . fortsätt att fråga på !!

men iallafall så var jag i skolan och vi hade matte , no , slöjd och svenska !

alltså på matten så hållde vi på med gradskiva ! visar bild senare ! 

på no så gjorde vi pappersflygplan som fungerade jättebra min kom visserligen inte så långt men det var för att  jag kastade för hårt ! slöjd ( HATAR TRÄSLÖJD ) så det är inte så mycket att säga . snenskan så skrev vi bara utvärdering ! är just nu hos mamma och snart så ska vi äta stuvade makaroner med korv .

men nu så ska jag fortsätta rita


BYE

p.s fortsätt fråga tills frågestunden avslutas klockan 18:00

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards