Alla inlägg under september 2010

Av Paulina Otter - 27 september 2010 07:12

God morgon !

alltså jag var så himla trött så jag skrev aldrig gonatt men iallafall så behöver man vara så noggran !

Skola strå fösrt på listan !   

så det blir ett litet inlägg nu ! men senare så blir det ettt längre !men iallafall så är det skola och vi brukar gå typ i 6 timmar men iallafall så börjar vi kvart över 8 och slutar halv 3 ! Inte roligt att ha idrott ! Tur att vi har det i morgon ! Är så  jätte trött att jag knappt orkar gå till skolan :) hih men iallafall så måste jag för snart så åker jag iväg !!!! JÄTTE KUL SKA DET BLI  !!!! Längtar redan !

men vi ses senare alla bloggläsare !!!


bye bye !

Av Paulina Otter - 26 september 2010 10:40

Dagen börjar jätte dåligt   

men iallafall så kan jag berätta att det är nån som inte gillar min blogg och det är det som är dåligt på morgonen men jag tycker iallafall att min blogg är fin   Och det är väl andra som tycker anorlunda men alla kan inte tycka samma för tänk en värld som alla tycker om samma saker då skulle alla råvaror och så vara  slut på kanske 1 minut så det är tur att alla tycker anlorlunda ! men iallafall så vaknade jag klockan 9 och åt frukost ! sen så bloggade jag några riktigt korta inläg förutom dagens låt + Hiss eller diss  ! Men iallafall så kan jag inte sluta lyssna på remember December ! DEN ÄR SKIT BRA ! jag bara vill lyssna på den hela tiden ! kan inte sluta lyssna !

Hehe så iallafall så tror jag inte att solen är uppe här (alltså det är kanske bara molningt ) !!!

men jag ska senare kanske snart när mamma har duschat så ska vi åka !Alltså jag ska till farmor och farfar + faster och kusin   ( Hehe )

Och att min kusin är tror jag 5 månader ( Är inte helt säger ) och han är så gullig ett riktigt skarmtroll   alltså sen så ska jag tillbaka till pappa och packa upp datorn men alltså jag kanske är där några timmar ! Hihi och så jag kommer göra ett långt inlägg senre i kväll och berätta hur dagen har varit !!

men jag tror att det kommer gå bra ! för att jag har alltig kul när min kusin kommer !!! det är det bästa som finns ! vad är det bästa som finns för er ? FÖr mig är det att träffa min kusin   

Men ses senare hej då !!!

Paulina

P.s = Kommer kanske ett inlägg sent på kvällen men vet inte hur sent !!   Ses senare !



Av Paulina Otter - 26 september 2010 10:23

Dagens låt !

idag så är det en ny dag och då måste man såklart lägga ut dagens låt   ! Eller hur ?

så dagens låt är ?? Dagens låt är Demi Lovato's låt Remember December ! och den kommer här ....Är den hiss eller diss ?? Jag tycker hiss för att det är ett bra tempo i låten och att det är snygga kläder demi lovato har ! men iallafall så tänkte jag att ni ska få välja så för mig så är den hiss men är den hiss eller är den diss för er ?


Av Paulina Otter - 26 september 2010 09:38

6 Stycken personer har röstat !och vad får man? man får att min blogg är ful ?

Är det ni tycker ! men i försig så har kanska många röstat på  " ger mig självförtroende "   och det är ju bra men alltså så menar jag med den att man sitter i samma båt ( samma sitvation ) men nån har visst röstat på ful och det är på 66,5 prosent ! det är dåligt :( vem tycker min blogg är ful ? men klart man blir ledsen men man måste tåla att alla kan inte gilla samma saker ! visst ?

men iallafall så har jag vaknat nu !!! men iallafall så är jag lite rastlös !

Men vi får se ? om nåt händer !


Ses senare !

Av Paulina Otter - 25 september 2010 21:11

Jag kollar på "Halv 8 hos mig " som går vissa dagar tror måndag till torsdag !

Men iallafall så vill jag säga GODNATT


God Natt !



XOXO Paulina


Av Paulina Otter - 25 september 2010 18:16

Tävling !

var med och tävla om läppglans !

skriv en kommentar att du är med !


tävlingen pågår mellan 25 - 30 september !

  XOXO Paulina !

Av Paulina Otter - 25 september 2010 14:26

Äntligen !

Änstlgen är bara ett ord  ! men alltså så har mitt internet kommit tillbaka !  ( HAHAHA )

Det gällde bara att ha tålamod    ! Men i för sig så har jag inte tålamod !!!!

Jaha så sitter man igen och lyssnar på musik ( Lyssnar oftast på musik när jag har tråkigt )

Och att idag så är det lördag ( ÄNTLIGEN ) Och det betyder att man får lördagsgodis !  Men jag är inte så förtjust i godis bara choklad och kina puffar    

Men iallafall så tänkte jag gå och kolla på tv !

Kanske på svtplay eller här hemma på svt B eller nåt annat !


Senare kanske jag gör ett längre inlägg ! ( HIHI )

Ses Senare XOXO Paulina

Av Paulina Otter - 25 september 2010 12:12

Hejsan svejsan !'

Alltså nu är det verkligen problem ( Inget internet ) *typiskt *

Så jag är på en annan dator   ( Tur det )

Så jag hoppas att internet kommer tillbaka snart !!!

så iallafall så tänkte jag skriva en liten utvärdering   

så iallafall så var jag för en liten stund sen ute och var vid en lekpark ( För var med en jag käner ) Lyssnar på en annan låt som rihanna sjunger och det är nu Ariplanet Den är ju jätte bra .Tänk att jag inte har mörkt det tidigare !

Jag tänker lägga ut den och den är ju en smart idee elr hur ? Jag tycker det så här kommer låten !

Den är ju jätte bra eller hur ?

Är denna låt Hiss eller diss ?

Jag gillar låten   


vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards