Alla inlägg under november 2010

Av Paulina Otter - 30 november 2010 18:50

hej hej bloggen !

idag så har jag varit i skolan och vår fröken var sjuk   

Roligt , för att då gick vi till andra klasser och jobbade fritt hela dagen   så en annan lärare sa att vi skulle ta matteböckerna, penna och sudd , lagom , rit papper och läsebok . Och då var jag hos en magister som heter Jimmy ! Han brukar vi ha So - Europa med   . Roligaste dagen på länge !

Jag kanske ska passa på att berätta att dagens låt är ....?

Miley Cyrus - Who Owns My Heart   

Hiss eller Diss ??   

Jag tycker den är Hiss ! för att den har en bra takt och att Miley Cyrus är en bra sångerska   

P.s = Rösta på den nya omröstningen jag ska göra efter detta inlägg !

Av Paulina Otter - 27 november 2010 18:47

Hejsan svejsan ! 

idag så var jag och min pappa och kollade på julklappar ! ( Roligt )

jag hittade en mobiltelefon jag vill ha ..... den bara var så fin . men jag vill inte ha med tangentbord . så jag valde Sony Ericsson vivez   .

och massor med annat . 

Dagens Låt är Listen to your heart med cascada   

Och imorgon så är det Can't Be Tamed med Miley Cyrus

Dagens Låt !    Skriv en kommentar vad ni tycker om denna låt .

Morgon dagens låt 

Av Paulina Otter - 24 november 2010 20:13

Hejsan !

Vecka 46-47 har varit kanska bra ! Under vecka 46 så åkte våran klass + finska klassen till badhuset ! Och då hade vi ett prov på 200 m som är 8 längder = 25 meters pool !  

Denna vecka ( Alltså vecka 47 ) så i måndag 's så var det vanliga lektioner .Men senare efter skolan så åkte jag och min pappa ner på stan och jag köpte en klocka ( Jet set addicion klockan ) För ca 600 kr + försäkring som kostade ca 100 kr så jag shoppade för 700 kr i måndags . i går ( Tisdag 's ) så hade vi elevens val . då åkte våran grupp till stockholm . och vi åkte spårvagn   . och vi fick gå lite tillbaka till Hallwylska museet . det var roligt där . när vi var klara där så fick vi gå in i tax freen i museet !Det var roligt !


 

Av Paulina Otter - 14 november 2010 12:17

jag har inte haft tid denna vecka !

för att det har varit stressigt och att jag inte har hunnit med matteläxan   

men iallafall så ska jag nu fortsätta städa !

Skriver efter städningen !

Av Paulina Otter - 14 november 2010 12:17

jag har inte haft tid denna vecka !

för att det har varit stressigt och att jag inte har hunnit med matteläxan   

men iallafall så ska jag nu fortsätta städa !

Skriver efter städningen !

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards