Alla inlägg under oktober 2010

Av Paulina Otter - 30 oktober 2010 14:00

Hoppas ni gillar dom andra bilderna :)

  När jag hade långt hår . Vill ha långt hår igen ! :P   Resan hemåt från Göteborg i sommras !

  Vid Häxan's hus " som alla kallar denna plats "   Visst är det fint ? iallafall Här ....         Jag och Melissa ! Nästan framme i stockholm.bara några timmars sömn.

Av Paulina Otter - 30 oktober 2010 13:11

Åhhhhhh ......!

min moster janita vill ha en hund . och då kanske det ska bli den rasen !! jättesöt

Så om ni undrar vad det är för ras så är det en bernese moutain hundras   .

bilden kommer här !

  Kolla <-------

Visst är den inte underbar ??

  världens sätaste hund   

puzzizar kramizzar

Av Paulina Otter - 30 oktober 2010 09:12

Hejsan allihopa !

I nåt inlägg sa jag att jag hade taggit foton och skulle lägga upp dom på bloggen  

ja och vad ska man säga ? dom ligger och väntar på min data ......! så nu så ska ni få se dom bästa !       Hehe :P 

Model = Martina ( min bästis )

Foto = Jag

Bakrund = Skogen nära våra hem

det var bilderna men iallfall så tänkte jag att jag ska lägga in flera . så det kommer i nästa inlägg   

Puzzi kramiz

Av Paulina Otter - 26 oktober 2010 16:41

Hejsan !

jo det var så att när jag var i Egypten så på datorn där så blev inlägget lite konstig för att det inte fanns å,ä,ö . men iallafall så var jag i egypten i  2 veckor och det var skönt .

men i onsdags förra veckan så fick jag en inflammation i örat alltså i gången ! så nu är jag hemma och har jätte ont . kommer ta ungeför 1 vecka eller 2  veckor att läka.

mrn annars så är det bra med mig ! hoppas allt är bra med er ! i södertälje så hade det kommit ungefär 10-11 cm snö på fredagen ! så man såg forfarande snö på sidan av vägarna.


Vi kom hem i söndags kväll och hade handlat och sånt ! men sp fick jag ont i örat så jag var tvungen att stanna hemma från skolan måndag och idag tisdag men det visa sig att jag måste stana hemma hella veckan :( inte så kul . men iallafall så måste jag bli bättre !

hejdå så länge

Av Paulina Otter - 20 oktober 2010 17:12

hejsan !

det var lange sen ! sverige har det kallt   men jag ar i varmen + det finns inte som i t.ex england altso domdar med prickar !


ses om nogra dagar nar man ar i sverige!

p.s idag har det varit 37 grader i skuggan


Hejsan svejsan !!


Bye bye !

Av Paulina Otter - 5 oktober 2010 16:11

igår så blev de  ingen bloggning   !

för att min kompis/bästis och jag tog lite bilder och jag ska lägga ut dom på bloggen så snart som möjligt !!!! men nu så ska jag göra läxan!!!

för att jag åker snart så jag börjar på läxan jag får medan jag är borta ! men det är för att jag inte ska ligga efter så mycket ! men hej då!  


Puss & Kramizar !!

Paulina !

Av Paulina Otter - 2 oktober 2010 12:15

Vad tyckte ni om låtarna jag lade ut ?

Jag gillar mest sean banan's låt skaka rumpa !

Vilken låt gillade ni bäst om ??

Men snart så ska jag och min mamma åka till hennes kompis och fika  

( Hehe ) men iallfall så ska jag nu se Narnia ( 1:An men jag har sätt den )

Så hej då !


Av Paulina Otter - 2 oktober 2010 11:11

Jag har inte lagt upp någon låt dom här dagarna !

 Men nu kommer det tre stycken låtar sammtidigt !

  1. Skaka Rumpa . Annan version !
  2. I'm You'
  3. 21 guns

Dom låtarna är de tre dagarnas favoriter !

Ses senare mina bliggisar !

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards