Alla inlägg under september 2010

Av Paulina Otter - 25 september 2010 09:33

Nu kommer dagens låt   !

Den är verkligen bra men jag vet ju inte vad ni tycker !!!

Men iallafall så är den lite dålig i början men när tjejenrna kommer in när som börjar dansa så det är bra ! Här Kommer låten !


Denna låt är den bästa (Näst bästa iallafall ) För först kommer rihannas låt som jag lade ut för några dagar sen !

Av Paulina Otter - 24 september 2010 14:12

fredagsmys   !

idag så var jag i skolan . och man kan säga att det var lite kaos i klassrummet som t.ex bråk   Alltid så är det bråk   ( typiskt vår klass ) Vi hade matte , slöjd  och nåt mer men jag kommer inte på vad som vi hade sista timmen men vi hade lite blandat och vi hade då läsning och nåt mer och det är det jag inte kommer på   Men iallafall så ska jag snart till mammsen min ( Mamma helg ) Men iallafall så ska jag lyssna lite på musik och senare när mamma ringer så ska jag packa ihop datorn ( har LAptop   ) Och så kanske jag ska vara hos min mamma denna och nästa helg !

Men vi kanske skulle på bio ! ( Mysigt ) men jag tror det blir imorgon eller eller nästa helg för att mamma sa att vi skulle gå på bio och då ska vi kanske se I rymden finns det inga känslor ! Den kanske är jätte bra  ( Tror Jag )

Jag hoppas att jag hinner ner på stan för att lämna en bok med mikn kompis ! hon lånade en manga bok   Alltså att man börjar på baksidan ( Hihi ) Och att jag ska snart åka iväg på utlandsresa så man kan inte ha en bok hemma för då får man betala böter ( Konstigt   )Men iallafall så ska jag nu titta lite på tv   

Sen senare XOXO Paulina

Av Paulina Otter - 23 september 2010 18:24

Tjabba   !

nu så tänkte jag att jag ska läsa sen så ska jag göra nånting !

men iallafall hejdå

XOXO Paulina    och godnatt om jag inte gör några mera inlägg !

Av Paulina Otter - 23 september 2010 14:19

Heejsan !   

(Hahahahaha) Detta inlägg kommer att bli många skratt i ! ( Stämmer )

Dagen blev såhär = vi fick 2 stycken bussar som vi typ hade som skolbuss     ! Sen så var det uppvärmning ( 2 varv = 800 m ) inte så farligt men jag joggade och gick joggade gick o.sv  sen så fick vi gå yttligare 2 varv runt alltså det var lite jobbigt för att vi i våran klass fick göra dubbbelt alltså vi fick göra 4 varv sammanlagt och det är 2400 m ( HAHAHAH ) Sen så skulle jag springa 60 m då var det lätt men kom sist alla ggr   ! När vi skulle starta så blev det att vi kom typ  1 m så började jag skratta som bara den     så då sa hon jag gick med = Kan du sluta att skratta för att jag börjar också skratta då ! Då sa jag = jag vet inte varför jag börjar skratta ( Visste inte  varför ) HAha sen var det alla möjliga sporter som t.ex längd , kulla , hoppning det var alla !

sen så åkte vi buss hem och det var världens liv men det var mest vår klass för vi hade staffet lite innan vi avslutade ! Och vi KOM 2:A den var jätte bra av oss !!!  Men näst år ska vi vinna   ( Hoppas jag ) Nu ska jag titta på en serie från svtplay.se och det är denhär

http://svtplay.se/v/2146781/pinsamheter/15_9?cb,a1364151,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,2157303/sb,p134166,1,f,-1 Den <---




Av Paulina Otter - 22 september 2010 13:58

Hejsan !

Skrev aldrig i morse !

så iallafall så ska jag berätta varför jag har varit duktig ? Varför ? Jo det var så här att jag började morgonen med frukost   .det blev då 2 mackor med smör och rökt emilsskinka ( Mums ) men borde ha tagit te för att jag känner mig lite kraslig i halsen    ( HAHA )

Sen så ringde jag min kompis   Och frågade om vi skulle vara idah för att jag hade tråkigt . och hon sa ja visst och då gick vi ut med hunden som heter Bonso ( konstigt namn )   

Sen så skulle vi äta på Onkel Sam  men så hade dom inte öppet ( Typiskt ) så istället så gick vi ner till stan (Kanska långt men inte så långt för det tar ungefär 20 min ) Och vi åt macdoland's  och jag tog big mac & comany !   

Så senare så gick vi till alla möjliga affärer (men vi köpte ingenting för att ingen av oss hade pengar förutom jag men jag hade bara 40 kr kvar ) Hihi ...Senare så gick vi också hem så vi var jätte trötta i fötterna . ( HAHAHA) Men det var kanska jobbigt att gå för att det var nästan bara uppförsbakar ( HÄMTAR LUFT ) ( HAAHAHAAHAA)   


  Hej så Länge   

P.s = Vad åt ni till frukost ?

Av Paulina Otter - 21 september 2010 21:04

Hej !

Jag är nu lite trött men det blir väl endå ett litet inlägg innan man kanske lägger sig   .

Tänkte att jag kanske skulle göra en tävling ? Vad tycker ni ?

Bra eller Dåligt ?     ?

Men iallafall så kollade jag på idol men efer en halvtimme ( 30 min )

så ändrade jag kanal för det blev lite tråkigt !! Gillar ni idol ?

Jag gillar idol lite men när man kan börja rösta så kommer jag kolla hela tiden för då tycker jag det blir spännande  iallafall ! Tycker ni de kan bli spännande ?

Imorgon så har vi studiedag i skolan så alla är lediga men dom som kanske går på fritids ska gå dit om inte färäldrarna är hemma !

Men iallafall så kommer jag vara hemma och förhoppningsvis så ska jag lyckas sova länge imorgon minst till 9 för annars kommer jag somna om kanske i skoffan !

Men  en fråga kan ni väl svara på ? Den lyder såhär=Tycker ni jag är en bra eller dålig bloggare ? Säg vad ni tycker är bäst   

ska hedan efter kanske göra långa inlägg får man kan ju skriva lite detaljerat om hur dagen har varit elr hur ?   

Så jag vill bara säga

God Natt och såv gott   Paulina

Av Paulina Otter - 21 september 2010 16:31

Var hos doktorn för att jag gjorde nåt   !

Och sen åkte jag till stan och köpte 2 tröjor , böcker och en sak till

I skolan så hade jag lite tråkigt !

Men jag ska snart sticka till finska ( finska föreningen )

Jag vill bara såga att jag lägger in bilder snart på bilderna vad jag köpte !


  Senare så bloggar jag när jag kommit hem !

Av Paulina Otter - 21 september 2010 07:25

Godmorgon   !

Hur har ni det i dag ? Jag har det bra bara trött   !!!

Ska till skolan snart ! ( Prov i geografi)   tränat jätte mycket !!

Jaja men nu så kanske så ska logga ut och låta julia ( Bäzze ) skriva i sin blogg !!  


XOXO Paulina 



vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards