Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Paulina Otter - 19 mars 2011 16:08

Nyss så fick jag en kommentar av nån som heter yennah ?? konstigt namn !

men iallafall så skrev hon : herre jesus så ful du är ..

börja banta & skaffa dig ett liv  då svarar jag såhär nu då fast jag skrev ett svar men då svarar jag då nu då jag är den jag är så har du problem med det ?? Banta är farligt för barn och att jag har ett liv bara för att du inte har ett liv !

Av Paulina Otter - 19 mars 2011 12:37

Nu så ska jag lägga upp samma bilder men en av dom är inte regiskerad ( stavning ) men den andra är det     Lycka Till !!

  Inte redigerad !

  Redigerad !

Det är 5 saker som är olika ! gissa vilka 5 saker det är !


Av Paulina Otter - 19 mars 2011 09:45

God Morgon allihopa ! igår så sa jag att jag skulle skriva mera vad jag gjort i skolan ( fredags )

jag sa att vi hade No , Matte , Slöjd och Svenska . Och denna vecka ( v. 11 ) och i Måndags så var det Pi-Dagen ( alltså 3,14 ) alltså man brukar räkna det i högstadiet så ? Men men !?

På No-Lektionen så läste vi lite ur en bok . nästa gång vi har no så ska vi göra instuderingsfrågor om luften . Vad är igentligen luften ?? Luft är massor med olika gaser som

Kväve 78%

Syre 20%

Sammanlagt så är det 98 % så då saknar det 2 % och det är då koldioxid , argon och nån mera men koldioxid och argon är ädel gaser ! men koldioxid är farligt för oss och därför finns det så lite av det .

På matten a¨fick vi tyå bara lösa kluringar men vi hade också provräkning förra veckan .

Slöjden så fortsatte vi på vår 2-d Tavla ( det gick lyckat   )

Sen så hade vi bara lunch .

Svenska : Vi skrev utvärdering . sen slutade vi

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards