Alla inlägg under mars 2011

Av Paulina Otter - 6 mars 2011 10:57

jag har gjort en ny header . den kommer här

  Är den snygg ? Ful ?  vad tycker ni ?

Av Paulina Otter - 6 mars 2011 10:07

Hej hej !

idag så är det Söndag . Vad ska man göra idag då ? städa !

mitt rum ser ju ut som ett bombnedslag   . så det var dags att städa lite !!! Så det blir snyggt elr vad tycker ni ? ska rummet vara snyggt och prydligt elr stökigt ? Men iallafall så är jag hos mamma så vi ska åka hem sen till pappa . men jag vet inte när men det blir när det blir . Just nu så har jag spelat kasta gris ( det är att man kastar grisar så kommer dom på olika sätt så då ger det poäng ) och sen så håller jag på med en header ( ny ) är lite utråkad så jag gör en ny header .

Jag vissar den sen när jag är klar med den .


Bye

Av Paulina Otter - 5 mars 2011 21:46

Love generetion ägde ut alla på sista chansen .

Jag menar det   . Men tyvärr så gick dom inte vidare .

Dumma dumma dumma . Jag som ringde och rösta på dom två gånger

Det är typiskt ....!?

  LOVE GENERETION <33333

Älskar deras låt ....<333





God natt allihopa .

P.s Deras video :


Av Paulina Otter - 5 mars 2011 14:47

Vill man bli länkad ?? Ja då är det kanske här man ska kommentera att man är med . Nu så blir man länkad i ungefär 2 månader . vem vill inte det ? allt man behöver är en blogg .

anmäl er redan idag .  Låter sen läsarna bestämma   .

Så passa på nu . tävlingen slutar om en vecka .

Av Paulina Otter - 5 mars 2011 14:02

Idag så är det 5:e mars tänkte få en sak fixad . Alltså det är Header-tävlingen . så här kommer dom igen .

0 Röster   . Gillar ni inte den ?? Vad gillar ni inte ?

  En ny jag hitta . Gillar ni ? Gillar ni inte ? Vad ?

  2 Röster . Gillar ? Gillar inte ? Varför ?

  1 Röst . Gillar ? Gillar inte ? Varför ?

Men nu så ska jag byta header till en annan .

den nya har en tjej gjort till mig . hon heter Moa

Besök hennes blogg www.moalinden.blogg.se


P.s : jag gjoede dom headerna   .



vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards