Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Paulina Otter - 17 juni 2011 12:26

heej Heej läsare ! jag har tyvärr inte uppdaterat på länge och så men det har inte varit roligt att skriva när ingen kommenterar någonting elr frågar någonting i frågerutan ! Men jag kan ju inte bestämma över er men jag skulle vara tacksam för svar på kapitel av The difriend girl elr frågor i frågerutan för det är lite tråikigt men jag ska komma igång och blogga igen så får jag hoppas att det blir lite bättre senare !

Jag märker att visa dagar så har jag kanska många besökare på bloggen enligt stastiken och det är ju iallafall bra att nån kollar in på bloggen elr ?? men ni som läser är iallafall snälla att ni följer bloggen elr bara tittar in och till och med att vissa av er kommenterar elr ställer en fråga till mig .. och det är roligt när man ser att några ser och läser inlägget man gör men ibland så blir det att ingen kommenterar på flera veckor och då kan det hända att jag slutar blogga helt !

   

PözZ

p.s : Varför lägga ner tid och skriva dumma kommentarer på bloggar och sånt när man kan göra någonting annat på den lilla tiden som man lägger ner tid för att kommentera ett jävla litet shit kommentar ?? Ni som gör det , varför gör ni det ? varför inte i stället gåra någonting roligt med den tiden som går åt ?

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards