Alla inlägg under januari 2011

Av Paulina Otter - 13 januari 2011 12:26

Hejsan nys har jag ätit lunch. Då blev det kycklingröra med pasta ( kan bara Säga att det var gott . Vad åt ni i skolan?? Jag har en så länge haft matte och bild, . Ja och snart väntar engelska och idrott . Jag kommer hem klockan 20 i 3 . Sen ska jag dusch när jag kommer innanför dörren . Alltså hem . Men ska det ringer snart in så jag måste börja gå mot klassrummet . Bloggar senare.

Av Paulina Otter - 12 januari 2011 20:46

Idag så var det dags för för teater sen länge ( Gått på teater länge )

men iallafall så har jag haft en bra dag och vi hade svenska , matte och engelska !

våran vikarie är inte klok vi kom nästan för sent till gympan . fast igentligen så var vi för tidiga så jag vet inte vad och hur klockan kunde gå så sakta ! för vi hade 1 minut på oss ner men när vi var där så gick vi in och byte om sen kom våran idrottslärare och sa att vi skulle ut !! och vi fick minst stå 1 minut ute i kylan   .

( Det var igår det hände ) . men sen så gade vi än vanlig gympa !! ( Nice ) Det blev räkne boll  och en lag-uppvärmning . Sen idag så fick vi ( Några ) i vår klass inte mat !! för fisken var slut så vi fick vänta i 30 minuter tills vi fick mat . alltså fisken skulle typ vara i ugnen i 20 minuter sen skulle den tas ut sen sarveras den till oss . och det tog ca . 30 minuter !! Vi fick typ svälta i en 30 minuter !! och vi fick bara 10 minuters rast !! så man han nästan inte göra någonting   . Men huvudsaken är att vi iallafall fick mat elr hur ??

Dagens låt är ...?

Hiss elr Diss ?? Hiss tycker jag . men jag vet inte varför !!!


P.s : Jag ska med en kompis imorgon till stan efter skolan . så jag kommer blogga lite senare än jag brukar !!

Av Paulina Otter - 12 januari 2011 14:47

har ni frågor till mig ?? Jag svarar på vilka frågor som helst . Inga frågor kan vara för dumma   .  Hoppas ni vill fråga mig någonting   

Av Paulina Otter - 12 januari 2011 14:03

Tävlingen avslutad !

vinnare är

Grattis Hanna   


Av Paulina Otter - 11 januari 2011 12:20

Jag är i skolan men man har ju mobil.Så det betyder att jag har precis ätit lunch.det blev potatisbullar.mums

Av Paulina Otter - 11 januari 2011 08:03

Jaha nu är det dags för skola! Puss på er

Av Paulina Otter - 11 januari 2011 08:03

Jaha nu är det dags för skola! Puss på er

Av Paulina Otter - 9 januari 2011 09:58

God morgon   .

i morse ville jag knappt vakna ! vet knappt varför men det var skönt att bara ligga i sängen och sova <33 . men iallafall så är jag vaken nu och ska kanske snart åka tillbaka till pappa ! Få se när men det blir nån gång  .


I dag avslutas tävlingen klockan 18 : 00 .

så det är bäst att alla som vill rösta gör det nu ! annars kommer jag välja en ! men jag tycker att det ska vara tittarna som väljer den som ska bli månadens blogg !


I morgon börjar skolan   .

så jag går och lägger mig lite tidigare annars kommer jag aldrig upp på mornarna .

Ja och vi kommer ha en vikarie ( Stavning ) i 1 vecka och en halv   ( Kuul )

Klassen kanske kommer bli stökig men det är det roliga !!! för att när klassen är stökig är det roligt då kan man också prata mycket <33 . ( Nice )


Dagens låt idag är ??


Kiss n Tell - Kesha = Fast den är remixad med " the chipettes"

Hiss eller Diss !? Hiss för mig snabb version betyder i love it

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards