Alla inlägg under januari 2011

O-o

Av Paulina Otter - 17 januari 2011 18:04

Kollar nu på bartenderskolan avsnitt 4 fast det är 10 avsnitt än så länge

http://www.tv3play.se/play/235283/?autostart=true <--- om ni vill se avsnitt 4  

Av Paulina Otter - 17 januari 2011 15:23

idag så skulle jag varit med en kompis men det blev inte så . ( vi skulle åka ner på stan idag men det fix bli ändrade planer för idag ) så jag passar på att då blogga kanske lite extra ( lite mer än jag brukar )   . tycker ni att ni att det är okej att avbryta en väns planer ?? ( i för sig så hade hon inte frågat sin mamma då men hennes mamma sa nej men jag tror att en annan kompis skulle på ridningen och då så sa hon att hon skulle följa med ( kanske ) så hon nobbar ( dissar ) mig . hur skysst ( Stavning ) är inte det ??  


idag så har jag haft matte , svenska och historia  . det blev bara 3 ämnen idag kanska lite eller ?? vi slutade vid halv 3 och vi hade extra matte timme .  ( vår vikarie är en matte lärare så vi fick x-tra lektion i matte . ( Suck )


Dagens låt är ?


Jaa jag vet inte varför den är bra man bara vet det !   .


Av Paulina Otter - 16 januari 2011 18:24

just nu så kollar jag på bartenderskolan i datan . det är på tv 3   .

det kanske låter konstigt att jag ser på det men det är ett väldigt bra program .

jag brukar se på top model 10 ( Ny sesång ) ( stavning )   .

Jaha snart är det dags att sova men iallafall så ska jag se på teen mom klockan 19:00 på mtv .


Bye

Av Paulina Otter - 16 januari 2011 10:34

Dagens låt .

Because of night remixad av fredrik och jesper ( Love it ) Hiss elr diss ??

Och så finns det en annan jätte bra låt remixad av dom och den läger jag upp   . Eller ska jag ?? Ja visst . men jag tror jag redan har lagt upp den i ett annat inlägg men iallafall så lägger jag upp den   

The sound of the club av fredrik och Jesper .

Jag diggar den ( Hiss )   <33 .


Vilken låt tycker ni är bäst ?? Ja jag kan faktist inte välja vilken som är bäst för att båda är lika bra !!!


// Paulina <33


P.s Hoppas bloggstatistiken blir bättre + Jag lade till facebook connekt .

Av Paulina Otter - 16 januari 2011 10:06

God morgon   . Sovit gott   . Är inte riktigt pig en   . men det går ju i allafall att fårhoppningsvis snart åka hem till pappa och se mitt nya rum <33 .

Jag skulle få ett nytt skriv bord men det var mamma helg så jag kunde inte åka med pappa , ffarmor och farfar och köpa det skrivbordet jag ville ha ( Menmen ) .

Nu ska jag ringa pappa och kolla när jag kan åka hem .


Hej så länge //Paulina <33

Av Paulina Otter - 15 januari 2011 13:43

kan ni kommentera , göra gästboksinlägg och ställ gärna en fråga till mig   

och så ni vet så sjunker statistiken   . Det är inte kul   . Men iallafall så ni som läser bloggen kanske har mycket att göra en läsa min blogg ( Eller hur ?? ) .


Igår så blev det ett kort inlägg . men det var för att jag kollade på let's dance . vet ej vem som åkte ut men iallafall så igår så hade vi matte svenska och slöjd . jag har träslöjd den här terminen . vi ska göra en 2-D tavla ( om 3 -D är tre lager så är 2 - D två lager ) . Vissa fick ta läxa  ( Matte läxa för att dom hade gjort för lite i matte ) . Men som tur så fick jag inte det . jag gjorde 13 uppgifter i matte och vanligt viss så brukar jag göra 10 max . I skolan igår så fick vi linchkorv med potatismos . det var gott men bara att det var lite klumpar i potatismoset   . Men det var iallafall gott .


Idag så tänkte jag att jag lägger upp 2 stycken låtar .

Så får ni rösta på vilken ni tycker är bäst   . Här kommer dom .

Dom som har gjort denna låt heter Fredrik och jesper ( Swedobrothers ) Nästa låt är också av dom .

När man kommer till 0:15 så blir det bra   .


Ja ! om en halv timme ( 30 min ) så ska jag kolla på Blue Water High på tv . Vilka är era favoritprogram ??


Hej så länge // Paulina <33

P.s Hoppas bloggstatistiken blir högre ..<33


Peace and love forever Paulina .

Av Paulina Otter - 14 januari 2011 20:23

Just ni är det reklam . jag kollar på tv.n let's dans ( reklam suger ) hatar reklam .

  Vilket par åker ut ?? Hoppas inte anders och cecilia .

aja nu är reklamen slut så jag ska fortsätta kolla .

Av Paulina Otter - 13 januari 2011 15:28

Jag ska nu duscha . Ska snart duscha så jag skriver ett inlägg när jag kommit ut från duschen

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards