Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Paulina Otter - 23 januari 2011 17:22

dagens låt är ?

Fredrik och jesper - Handz up !!!!!! Hiss elr Diss ??

Jag älskar denna låt !!   .

Av Paulina Otter - 23 januari 2011 14:38

Hejsan läsare .

i fredags så var det så att jag var och shoppa ! jag var hemma från skolan men på eftermiddagen så kunde jag få åka ned på stan och möta pappa . Sen så var det så att jag köpte lite saker ! Man har en egen kamera så man kunde facktikt ta bilder på dom sakerna jag köpte   .

Här kommer bilderna :   Mean Girl: 69kr

Super duper bra är denna film jag rekomenderar den här filmen .

Så här står det på baksidan :Cady ( Lindsay Lohan ) tror att hon kan allt om de starkastes överlevnad efter att ha vuxit upp på den afrikanska stäppen med sina föräldrar , som är zoologer . men djungelns lag får en helt ny innebörd när den 15-åriga Cady för första gången ska börja i skolan , hennes föräldrar undervisade henne hemma . När Cady försöker hitta O.sv ( Jag orkar inte skriva ALL text

  Pennor : 99 kr

dom är jätte bra att rita detaljer med .

  Mascara : 50 kr

Dålig , för när man skulle öppna den vita så gick den sönder   .

Det Köpte jag i fredags nu till det jag köpte i går .

  Tröjan jag har på mig : 199 kr från H& M

Den är snygg + Jag älskar den .

  My Secret Word : 129 Kr från Gamestop

Det är ett bra spel men den är dag -för -dag spel ( Typ )

  Fångad : 169 Kr från akademibokhandeln .

Den hör boken är jätte spännande !


Nu så ska jag åka och stor handla !

Ciao

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards