Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Paulina Otter - 14 februari 2011 15:17

hejsan ! i

dag så är det alla hjärtans dag och det är nån specielt som har namnsdag . Den speciela namnsdagen är Valentine .

- på finska så heter det Hyvää ystävänpäivää och jag vet inte hur man utalar det men påt ungefär .

idag som sak så skulle vi ha elevens val ( men sussana var sjuk )   .så vi fick gå till en annan klass i kanske 1 timme . men den klassen jag var i slutade tidigare så vi fick också sluta tidigare . ( yeay ) så vi fick ha matte , svenska och bild ( på bilden så gjorde vi mandalas   ) och så fick vi läsa en bok som vi har fått låna av skolan X) .

Idag efter skolan så gick jag åk köpte mjölk och Merci . det är ju trotsallt alla hjärtans dag så jag vill ge pappa någonting som är gott . tänkte göra hemma gjord glass med chokladsås men klassen tar för lång tid att göra och det tar ju ca 2.4 timmar att den ska vara klar . så jag gick och köpte en stor merci . om ingen vet hur merci ser ut så ser det ut så här :

  Det är gott. men jag gillar inte mörk choklad . men pappa gillar :)


men iallafall så är det alla hjärtans dag och jag hoppas att ni kommer ha det bra idag .


  Happy valentine's day   .


pöss   .

Av Paulina Otter - 14 februari 2011 07:18

god morgon alla läsare . hoppas ni har sovit gott .

jag ska till skolan om ca 30 minuter . och i daag så kommer vi ha matte , svenska , historia och elevens val med sussana   .

vi slutar iallafall klockan 14:30 .


P.s : glad alla hjärtans dag     

See ya

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards