Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Paulina Otter - 10 februari 2011 16:37

på måndag är det alla hjärtans dag   . Jag gillar i stort sätt alla hjärtans dag .

vet inte varför .

  14 Februari . 


idag så har jag haft matte engelska ,  idrott och bild .

 det var kul idag .... ! Matte han jag ganska lång . jag gjorde typ 10 uppgifter .

engelska så gjorde vi våra glosor vi tränade på . jag tränade typ en timme och så satt alla 12 orden ( i gentligen ska vi ha 15 men det var så lite ord så vi tog alla )

 Bild : vi hade gjort skulpturer av lera så dom som gjorde i torsdagas förra veckan fick måla medans dom som inte var här ( det var 3 stycken )fick göra sina skulpturer .

På idrotten så hade vi handboll ( fast med ett annat ord )

det var roligt men vi fick köra sen efter typ 3-4 matcher byta till vanlig handboll . för det blev lite problem .

denna dag har blivit jätte rolig .


nu så ska man kanske se på  I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR .


p.s  När vi hade idrott så dom som satt på avbrytarbänken skrek ÖKA TACKTEN SISTA MATCHEN    .


vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards