Alla inlägg den 1 april 2011

Av Paulina Otter - 1 april 2011 19:19

  Heej Heej läsare .

Sm rubriken lyder så lyssnar jag på musik och sjunger med lite .

Idag så har jag varit i skolan . vi hade matte , slöjd , no och svenska . vi skulle igentligen ha So men våran so-lärare sa att han inte hade förberätt sig . så vi fick ha No istället . vi gjortde ett expriment .  När vi skulle ha slöjd så missade jag kanske halva lektionen för att jag gick till skolsystern . JAg hade ont i huvudet så jag frågade henne om jag fick alvedon . Jag borrade hål i mina träbitar och sågade ut 4 st pinnar . nästa fredag så ska jag centrumtappa . ( kul xD)

Som vanligt på svenskan ( iallafall på fredag ) så skriver vi utvärdering .                               Just nu så tittar jag på arga snickaren . Det är ett bra program .


Pözz    .

P.s : jag har fått en uppgift av en av läsarna ! Hon säger att jag ska skriva i varje inlägg att jag ska skriva Hanna är bäst ....! Så jag skriver väl nu : Hanna är bäst !!!

D.s : Om ni vill att jag ska fråga på frågor , göra uppdrag i ett videoinlägg m.m så maila till Pjo1998@hotmail.com

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards