Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Länge sen !

Av Paulina Otter - 24 maj 2011 14:48

Heej Heej läsare . Nu så är ljudet fixat och det var bara att högtalarna inte var i funktion den var i stand-bye läge ( hahahah xD ) Att man inte såg det tidigare för att då så kunde jag ju fortsätta på det andra inlägget ( vet att man kan ändra och fortsätta skriva men jag vill göra det såhär ) . Men men ..... jaha vad ska man säga mera ??? Jo jag vet .

i skolan idag så hände detta : Vi hade So matte , kör ( vissa ) ,Idrott ( det tror jag var allt vi hade , om nån i min klass läser detta så kan ni skriva vad jag glömt  )

På rasterna körde vi namnleken ( lägger en beskrivning lite längre ner ) och på idrotten så körde vi fotboll och det var kul .... när vi skulle skjuta skott i mål så ståg jag målvakt och alla skrattade och sa SKA DU VARA ?? då sa jag ja  för att jag vill men sen efter så blev det 1 mål ( vi körde inte match ) men det var för att ?? Hehhe jag vet ej varför !! Men iallafall så var skoldagen så ... Men har jag inte glömt någonting nu ?? Jo det har jag ....

Namnleken : man behöver 1 basketboll och alla i klassen kan vara med och spela namnleken . En person ska kasta upp bollen i luften och säga ett namn , när hon/han har sakt ett namn så ska den personen med det namnet fånga bollen om den inte fångar bollen och det studsar på marken så ska man springa ifrån bollen så längt som möjligt innan personen säger STOPP . när personen säger stopp ska man stå stilla och personen ska kasta bollen på vem den vill Obs . kasta inte bollen ovanför huvudet för det kan hända att han/ hon får den då i huvudet !? det är ej så roligt men om man står längre bort så kan man kasta höga kast . om man missar så åker man ut ( den som kastade bollen , men om man blir träffad av bollen så är man ute och man fortsätter så tills bara en är kvar .

men nu så ska jag lyssna på musik och så göra läxor ( vi har bara en ) men nu så ska jag gå

PöZz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina Otter - 30 augusti 2011 20:42

Hej heej alla underbara läsare , idag såå var jag i skolan . Vi hade bild , matematik , idrott och någonting mera men det kommer jag inte på xD På bildlektionen så håller vi på att måla våra fiskar ( vi håller på att forska om fiskar så vi får mål...

Av Paulina Otter - 4 juli 2011 14:05

Heej läsare ! förlåt om ni blev besvikna för att jag byte blogg ! men så är det ! nu så är jag nöjd med min nya blogg och jag ska ha den så ! Hoppas ni har besökt den och att ni gillar den lika mycket som ni gillade denna !! nån som kanske vill t...

Av Paulina Otter - 1 juli 2011 20:09

Heeej Heej läsare ! Nu så är allting fixat och klart på bloggen Jag kommer alltid vara Paulinadarling men nu är jag PAULINADARLINGFOREVER så jagg kommer vara det föör alltiid :D Kommer alltid vara PaulinaDarling Besök bloggen nu !!   www...

Av Paulina Otter - 1 juli 2011 18:24

Ni kanske har märkt att det är lite problem på bloggen och 1 så är det så att det svarta med nåt mönster försöker jag ta bort men jag får ej bort det så jag ska skapa en ny blogg !! Det blir www.PaulinadarlingForever.bloggplatsen.se Men måste skapa d...

Av Paulina Otter - 30 juni 2011 16:21

Heej Heej läsare ! Den 28 juni så hade vi 20 unika läsare <33 Bravo ! ...

vad är klockan ??

Presentation

Välkommen !
Jag heter Paulina.
Jag är sprallig och rolig . Jag startade denna blogg i September 2010 .
bloggar om vardag , skola , fritid , lägger ut bilder och kanske ett och annat videoklipp och Att jag skriver noveller elr jaa jag försöker !

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vilken ålder är ni som läser bloggen ?
 7-10
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 35+
 Vill ej ange !

Kategorier

Besöksstatistik

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Bloglovin

bloglovin

Arkiv

Girl 1st peppmaffian's rosset

Min Gästbok !

RSS

??

??


Ovido - Quiz & Flashcards